Koronawirus
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
BEZPIECZNIE JAK W DOMU
W związku z pandemią COVID-19 wprowadziliśmy w hotelu protokół bezpieczeństwa, zapewniający Państwu oraz naszym pracownikom warunki do komfortowego, bezpiecznego wypoczynku i pracy. Nasz kodeks dobrych praktyk stworzyliśmy w myśl zasady – bezpieczny gość, bezpieczny pobyt, bezpieczny pracownik. Kodeks jest zgodny z aktualnym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów. Jednocześnie informujemy, że stosowane do dezynfekcji środki i materiały posiadają niezbędne certyfikaty antywirusowe i bakteriobójcze.
- RECEPCJA I PROCEDURA MELDUNKOWA
- Przestrzeń recepcyjna oraz hotelowe lobby dezynfekowane są nie rzadziej niż raz na godzinę oraz regularnie wietrzone.
- Zameldowanie następuje indywidualnie, przy liczbie osób ograniczonej do dwóch z jednej rezerwacji, przy maksymalnym skróceniu procedur.
- W recepcji dostępny jest płyn do dezynfekcji dłoni, rękawiczki oraz jednorazowe długopisy.
- Lada recepcyjna, terminale płatnicze oraz klucze do pokojów są dezynfekowane na bieżąco i obowiązkowo po każdym zameldowaniu.
- Wyznaczone zostały bezpieczne odległości dla gości oczekujących w kolejce do recepcji. Maksymalna liczba gości przebywających w hotelowym lobby zostaje ograniczona do 8 osób.
- Procedura zameldowania obejmuje obowiązkow złożenie oświadczenia o stanie zdrowia. Niewyrażenie oświadczenia może skutkować niemożliwością realizacji usługi hotelowej
- Obsługa recepcji pracuje w rękawiczkach jednorazowych, a procedura meldunkowa odbywa się przez ochronną szybę lub w maseczce/ przyłbicy.
- POKÓJ HOTELOWY
- Przestrzeń każdego pokoju jest obowiązkowo ozonowana po wymeldowaniu gości wraz z pełną dezynfekcją mebli i urządzeń dostępnych w pokoju, w szczególności aparat telefoniczny, mini barek i telewizor z pilotem.
- Wymiana pościeli następuje zgodnie z zachowaniem norm bezpieczeństwa i przy użyciu środków dezynfekujących min. Ozonit Super, spełniających normy europejskie EN 14476.
- Szczegółowa dezynfekcja pomieszczeń łazienkowych dokonywana jest codziennie przy zastosowaniu materiałów wykorzystywanych jednorazowo oraz środków dezynfekujących z profesjonalnej linii EcoLab.
- Sprzątanie codzienne odbywa się tylko na życzenie gościa, przy zachowaniu środków ostrożności. Procedura uzupełniona została o dokładne wietrzenie, każdorazową dezynfekcję mebli i urządzeń dostępnych w pokoju,
- Wszystkie pokoje są wyposażone w płyn do dezynfekcji.
- Prace personelu sprzątającego prowadzone są w rękawiczkach, przy zachowaniu bezpiecznej odległości od gości.
- W trakcie trwania prac porządkowych wózki sprzątające zabezpieczone są folią ochronną, odkurzacze każdorazowo dezynfekowane a materiały do sprzątania używane są jednorazowo.
- We wszystkich pokojach znajdują się informacje na temat obowiązujących zasad bezpieczeństwa i wprowadzonych procedur.
- PRZESTRZEŃ OGÓLNODOSTĘPNA
- Codziennie następuje regularna dezynfekcja klamek, poręczy, włączników światła, drzwi prowadzących na korytarze i klatki schodowe.
- Korytarze oraz lobby hotelowe są przewietrzane kilka razy dziennie.
- Wejście do looby hotelowego wyposazono w matę dezynfekującą.
- Zostaje wprowadzona regularna dezynfekcja windy hotelowej, nie rzadziej niż raz na godzinę, wraz z wprowadzeniem ograniczenia liczby osób korzystającej z niej jednocześnie do max. 2 osób.
- Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest na każdym piętrze obiektu:
- przy wejściach do restauracji od strony hotelu i od strony tarasu – bezdotykowy system Smart Stand Hygiene
- w toaletach publicznych na poziomie -1
- przy wejściach do windy na wszystkich poziomach obiektu
- Kącik dla dzieci dostępny w restauracji zostaje zamknięty na czas nieokreślony.
- Na terenie obiektu mogą przebywać jedynie osoby zameldowane oraz pracownicy hotelu.
- RESTAURACJA/ BAR
- Restauracja i bar są otwarte codziennie od 11.00 do 23.00 zgodnie z bieżącym reżimem sanitarnym.
- Posiłki, na życzenie gości, mogą zostać dostarczone są do pokoju, z poszanowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.
- Wózki room service oraz tace kelnerskie są regularnie dezynfekowane. Sztućce, porcelana oraz szkło są wyparzane każdorazowo, zgodnie z procedurami sanepidu.
- Do każdego nakrycia goście dostają nawilżającą, chusteczkę dezynfekującą.
- Zamówienia w ramach room service realizowane są bez dodatkowych opłat.
- Obsługa restauracji pracuje w rękawiczkach jednorazowych oraz maseczkach zachowując bezpieczny dystans społeczny.
- STREFA FITNESS, SPA I SAUNA
- Sala fitness pozostaje zamknięta do odwołania.
- SPA i sauna pozostają zamknięte do odwołania.
- PRACOWNICY
- Wszyscy pracownicy są regularnie szkoleni z zachowania norm bezpieczeństwa i przestrzegania procedur zgodnie z wymogami WHO, IGHP oraz Ministerstwa Rozwoju.
- Po przyjściu do pracy każdy z pracowników przechodzi kontrolę samopoczucia, w przypadku negatywnych objawów pracownik nie zostaje dopuszczony do pracy
- Każdy z pracowników wykonuje swoje obowiązki w jednorazowych rękawiczkach oraz zgodnie z wymogami w maseczce lub przyłbicy ochronnej, w częściach obiektu, gdzie następuje bezpośredni kontakt z gościem.
- Pracownicy mają zapewniony dostęp do środków dezynfekujących – płynów, chusteczek nawilżających oraz materiałów ochrony osobistej.
- W wszystkich działach wprowadzony zostaje rotacyjny system pracy.
- Pomieszczenia wspólne dla pracowników – szatanie, toalety i zaplecze są dezynfekowane regularnie, zgodnie z przyjętymi normami bezpieczeństwa.